![]() XHost |
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
PE SCURT DESPRE GRĂDINIȚA NOASTRĂ
Gradinița program Prelungit nr.3, cu sediul in Timișoara, Str. N. Leonard nr.13, amplasată în perimetrul străzilor: Calea Șagului, Frunzei, Verdi, N. Leonard, funcționează din 1977 și a fost concepută pentru a asigura dreptul la instruire și educație a copiilor cu vârste cuprinse între 3-7 ani, dar și pentru a veni în sprijinul părinților cu un program de lucru încărcat și care doresc să asigure copiilor lor accesul la educație.
Suprafața desfășurată a interiorului grădiniței este de aprox. 1000 mp, dispuși pe două nivele : P+E , curtea de joacă are o suprafață de aprox. 5000 mp, încorporând spațiu verde, nisipar, leagăne, jocuri de curte, toate respectând normele M.Ed.C și igienei stării de sănătate pentru 250 de preșcolari.
Imobilul este conectat la rețeaua de apă, canal și electricitate a orașului, încălzirea termică se realizează cu ajutorul centralei termice proprii, folosind drept combustibil gazul metan .
Interiorul este sectorizat în 9 săli de grupă, sală pentru activități opționale, bloc alimentar, magazie, 5grupuri sanitare, sală de educație fizică, 5 vestiare.
Unitatea funcționează în regim de program prelungit între orele 6-17, oferind copiilor înscriși servicii de educație și instrucție, conform particularitățiilor de vârstă, dar și un climat afectiv, completat de un ambient care să le satisfacă trebuințele la cel mai înalt grad.
Activitatea didactică se desfășuară într-un spațiu generos, care permite organizarea procesului instructiv-educativ, astfel încât să se poată realiza deopotrivă activitățile cu caracter static, cât și cele cu caracter dinamic.
Activitățile instructiv-educative se desfășoară în 9 săli de grupă. Aceste activități, prevăzute de către Ministerul Educației Cercetării Tineretului și Sportului, sunt parte componentă a Planului Cadru, consemnat fiind în
Curriculum pentru învățământul preșcolar (3-6/7ani), (2008) , M.E.C.T., document ce stă la baza activității didactice din Grădinița Program Prelungit nr.3, Timișoara. Activitățile artistice, cât și cele fizice sunt organizate în sali spațioase , în care preșcolarii își pot etala abilitățile specifice legate de învățarea limbii engleze și a dansului sportiv
Curtea grădinitei este dotată cu aparate de joacă, asigurând desfașurarea activităților de mișcare: 2 leagăne, 2coșuri de baschet, trenuleț, căsuța păpușii, nisipar , încadrat fiind de gazonul moale și îngrjit ,completează oferta jocurilor de curte în scopul recreeări în aer liber.
Preșcolarii se vor putea relaxa și odihni în dormitoarele din sala de grupă, amenajate cu mobilier și lenjerie adecvate vârstei preșcolare. Sufrageria este proiectată în de sălile de grupă și joc, gândite a avea triplă funcționalitate, astfel realizându-se învățarea comportamentelor din sfera educatiei civice.
Procesul instructiv-educativ este asigurat de profesori pentru învățământul preprimar si educatoare, precum și activitatea administrativ-gospodărească este asigurată de personal competent, format din administrator și personal de îngrijire.
MISIUNEA GRĂDINIȚEI
Grădinița P. P. 3 își propune să ofere șanse egale de integrare cu succes în clasa I, tuturor preșcolarilor de 3-6/7 ani care o frecventează.
Desfașurarea unui proces educațional, la standarde europene, bazat pe respecterea ritmurilor individuale, cunoscând în amănunt particularitățiile de vârstă ale copiilor de 3-6/7 ani va asigura realizarea Educației Timpurii.
SCOP
Instituția urmărește dezvoltarea potențialului nativ și formarea deprinderilor elementare pentru copilul cu vârste cuprinsă între 3-ani, precum și pregătirea acestuia pentru școală. În acest sens colaborămcualte instituții cu același deziderat,practicând o diversitate de activități educative specifice de instruire și pregătire. Acestea îi ajută pe copii să dobândească și cultura generală, dar și capacitatea de a soluționa singuri problemele practice legate de viață. De asemena, instituția are ca scop satisfacerea cerințelor educaționale, sociale și emoționale ale copiilor și oportunitatea accesării unui program educativ atractiv, care să le stimuleze curiozitatea și dorința de a învăța.
ȚINTE CURRICULARE STRATEGICE
Formarea aptitudinii pentru școlaritate
OBIECTIVE:
Realizarea elementelor esențiale ale educației timpurii
Organizarea adecvată a situațiilor de învățare pentru copiii de 3-6/7 ani
Descoperirea de către fiecare copil a propriei identități și formarea unei imagini de sine pozitive
Satisfacerea cerințelor educaționale, sociale și emoționale ale copiilor obiective
OBIECTIVE:
Respectarea drepturilor copilului
Dezvoltarea capacității fiecărui copil de a intra în relație cu copiii și cu adulții
AVANTAJE
Grădinița beneficiază de:
Cadre didactice cu o pregătire profesională bună și foarte bună,având studii de specialitate și disponibilitate pentru
activitătile din trunchiul comun si cele la alegerea grădiniței,
Psiholog, asistentă medicală, specialiști ce vor avea în grijă permanentă starea de sănătate a preșcolarilor;
Personal de îngrijire instruit și receptiv la nevoile copoiilor,
Dotarea sub toate aspectele este deosebită cu materiale și mobilier nou și de calitate, respectând normele O.M.S. cu privire la caracteristicile mobilierului preșcolar,
Condiții igienico-sanitare conform prevederilor Ministerului Sănătății.
OPORTUNITĂȚI
Colaborarea cu școlile cu o bună cotație educațională
Realizarea evaluărilor psihologice periodice
Existența unei colaborări cu instituții de cultură, teatre de copii, biserici, etc.cu M.E.C.T.S., I.S.J. și C.C.D. în organizarea cursurilor de formare continuă și inițiere în folosirea alternativelor pedagogice în care sunt implicate toate cadrele didcatice
Colaborarea fructuoasă cu conducerea altor grădinițe